Prekių gražinimo sąlygos

  • Kokybės garantija neteikiama, jei prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
  • Atsiimdami prekę parduotuvėje, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar V. Vaičiulio I. Į. atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.
  • Grąžinama prekė turi būti tokioje būklėje, kokioje ji buvo parduoda ir jos komplektacija negali būti kitokia nei pardavimo metu.
  • Pinigų grąžinimas nėra suteikiamas jei Pirkėjas yra kaltas dėl prekės sugadinimo.
  • Kiekvienas produktas turi savo garantinius terminus kurie yra pažymėti gaminio pasuose. Prekės su pasibaigusiu garantiniu terminu yra nepriimamos.
  • Grąžinant prekę būtina pateikti sąskaitą kuri buvo išduota prekės pardavimo metu.
  • Pardavėjui įrodžius, kad prekė buvo sugadinta Pirkėjo ir tai nėra gamyklinis brokas pinigai nėra gražinami ir prekė nera keičiama.